Оқу ісінің меңгерушісі: Алиманов А.Ж Елюбаева А.С
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 7-сабақ
Бөлім: |
Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту. Жүздіктер. Есептер |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Алданыш Айнагуль |
|
Күні: |
18.11.2021 ж |
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
32+45, 77 – 32 түріндегі екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі. /Менің мектебімдегі дене шынықтыру сабағы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды баған түрінде қосып, азайта алады. Көптеген оқушылар: екі таңбалы сандарды баған түрінде қосу жəне азайту тәсілін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: әртүрлі өлшем бірліктеріне амалдар қолдануда өз пайымдауын айта алады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 10 мин
5 мин
7 мин
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топқа бөліну 1-Топ «Хоккейшілер» 2-Топ «Шаңғышылар» 3-топ «Конькишілер» Балалар, біз сендермен өткен сабақта жүздіктермен 1000 ға дейін санауды, 1000 ға дейін жүздіктерді ауызша қосу және азайтуды үйренгенбіз. Қанеки,қаншалықты осы тақырыптарды меңгергенімізді тексеріп көрейік «Серпілмелі сұрақ» 54 санында неше ондық, неше бірлік бар? 7 жүздігімізде неше жүздік,неше ондық,неше бірлік бар? Егер 4 ондыққа 5 ондықты қосса неше ондық болады? 2 ондық.7 бірліктен құралған сан 10 онд неше болады? 97 санында неше ондық,неше бірлік бар. 200+600 400+300 1000-500 800-400 Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді: Енді берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді табыңдар. Раэлиащшабағанмөпывыытүріндекеаозсджқосудпигннушжәнеьпдпщабтранебдеазайтужнпгвпвущ -Қандай сөз шықты? -Баған деген не? -Ендеше бүгінгі сабағымызда екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды баған түрінде орындауға арналған тапсырмалар орындаймыз. Сабақтың мақсатын хормен оқиды. Оқулықпен жұмыс №1Денешынықтыру сабағында ойын эстафетасы саябақта өтті. Мысалдарды шығарып, балалардың әрқайсысының өз жалаушасын табады.. 28+31=59 98-40=58 44+26=70 85-12=73 96-43=53 -Мұндай екі таңбалы сандарды ауызша қосып, азайтуды орындау жеңіл болды ма? Білу және түсіну Балалар бұрын біз есептеулерді ауызша есептеп шығаратынбыз, бүгін біз есептеулерді баған түрінде шығаруды үйренеміз. Сандардың моделін құрайды Әр оқушы алдындағы қызыл және көк түсті шаршылардан 32 және 45 сандарының моделін құрайды
Қолдану Екі таңбалы сандарды баған түрінде қосу мен азайтудың алгоритмін түсіндіреді 18 бет Білім ленд ресустарымен жұмыс Видео қарап болған соң білім ленд тапсырмаларын орындаймыз |
Ширату жаттығуларын жасайды.
Тапсырмаларды ауызша есептейді. Сұрақтарға жауап береді.
оқушылар сандарды атайды
Тақырыпты ашады. (Баған түрінде қосу және азайту)
Жұппен жұмыс жасайды
Сандар моделін жасайды
- Баған түрінде есеп шығаруды түсінеді және есеп шығарады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Оқулық,дәптер,қалам, қарындаш, презентация
білім ленд ресустары
жалауша |
Сабақтың ортасы 10 мин
1 мин
3 мин
6 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Допты торға түсір» әдісі арқылы жүзеге асады. А) Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есепте. Дұрыстығын тексер. 36 43 59 89 +23 +25 - 23 -28 59 68 36 61 тсс Дескриптор: - Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есептейді. -Тексереді.
Сергіту сәті «Күлкі витамин» әуенімен жаттығу жасайды.
(Д) 2- тапсырма «Кеди тапсырма» әдісі арқылы жүзеге асады. А) Түсіндіре отырып жұппен есепте 5дм3см 53дм 7дм9см 79см +3дм 2см +32см -2дм6см -26см 8дм5см 85см 5дм3см 53см тсс Дескриптор: - Түсіндіре отырып жұппен есептейді. Тапсырма «Спорт жарысы» 1-Топ «Хоккейшілер» 41+58 88-47 43+24 59-44 2-Топ «Шаңғышылар» 37+22 87-67 13+10 98-23 3-топ «Конькишілер» 62+24 84-52 59-47 25+13 Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады Қарқыны жоғары оқушыға: - Есепті бағандап шығарып,жауабын тексереді. Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі. |
- Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есептейді. -Тексереді.
Сергіту жаттығуын жасайды.
- Түсіндіре отырып жұппен есептейді.
|
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
шапалақ
бағдаршам |
Оқулық, дәптер қалам
видео
Оқулық
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Кері байланыс: « Оқымысты үкі» 1.Сабақта не үйрендіңдер? 3.Сабақта не ұнады? Үй тапсырмасы: 19 бетте №5 есеп шығару. |
Рефлексия жасайды. |
|
|