Бөлім: |
3 Физикалық география 3.4 Биосфера |
Педагогтің аты-жөні: |
Сабырова Г.К. |
Күні: |
24.01.2022 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны:12 Қатыспағандар саны:5 |
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның табиғи мұрасы. Табиғи хоронимдердің мағынасы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.4.3 Қазақстанның табиғи мұрасына баға береді 9.3.4.4- тақырыпқа қатысты қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Қазақстанның табиғи мұрасын, хоронимдерді біледі Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар табиғи мұралар туралы ақпараттарды жинақтау, ерекшеліктеріне тоқталу, пікірлесу арқылы ойларын жүйелеуді талдауды біледі Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар Қазақстанның табиғи мұралары туралы ақпараттарды жинақтап, ерекшеліктеріне баға беріп, ойларын жүйелей алады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін шаттық шеңберінде бір-біріне жылы тілектер айтады 3.Топқа бөліну Үй жұмысына шолу жасау (тест тапсырмасын орындау) Қазақстанның ерекше қорғауға алынған аумақтары» тақырыбы бойынша тест тапсырмасы
А)1978; ә) 1999; б) 1985
А) табиғи қорықша ә) табиғи қорық б)ұлттық саябақяя»ц
_____қорық,______ұлттық саябақ,______қорықша құрылған.
А)Ақсу-Жабағылы ә) Барсакелмес б) Үстірт
А)Шығыс Қазақстан ә)Қарағанды облысы б)Ақмола облысы
А)Қорғалжың ә)Қаратау б) Алматы
А)Наурызым ә)Алматы б)Қаратау
А)Баянауыл ә)Алтынемел б)Тарбағатай
|
Оқулық, жұмыс дәптері Домбыра, киіз үй, Наурыз суреттері бейнеленген қима
Тест парақшалары
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Бейнеролик тамашалау (Ұ) «Болжау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
|
Сабақ не туралы болмақ? (Мәдени мұраларға не жатады? Табиғи мұра ретінде не алынады? Табиғи мұралар тізіміне ену шарттары? Қазақстан аумағында орналасқан мұралар? Қазақтың хоронимдері деген не?) сұрақтарға сабақ барысында жауап алу |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. «Жарайсың!» мадақтау |
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D3%98%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B4%D1%96%D0%BA_%D0%BC%D2%B1%D1%80%D0%B0
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
Сергіту сәті |
1.Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін және үйде дайындап келеген материалдарын жүйелеу тапсырылады.Топтық жұмыс
Домбырада күй орындау
2. Жеке жұмыс :«Дүниежүзілік мұра тізіміне енгізу үшін елімізде орналасқан жаңа нысандарды ұсынасыңдар.Номинация құжаттамасын әзірлеу (дарынды оқушылар)
|
«Төңкерілген сынып» әдісі бойынша (алдын ала дайындалып келген) және сыныпта мәліметтерін жүйелеп , әр топ тұсаукесер ұсынып, қорғайды «Табиғи мұра» ұғымының мағынасын ашу І тапсырма. Табиғи, мәдени мұралардың айырмашылығын талдаңыздар. І топ. Табиғи мұра . ІІ топ. Мәдени мұра ІІІ топ. ЮНЕСКО Дүниежүзілік табиғи мұра тізіміне ену шарттары
РАФТ әдісі бойынша ПОПС формуласы Дүниежүзілік мұра тізіміне енгізу үшін біздің елде оранласқан жаңа нысандарды ЮНЕСКО-ға ,Дүниежүзілік мұра орталығына Номинация құжаттамасын әзірлеу (Жеке жұмыс :дарынды оқушылар) Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім. |
Мадақтау |
https://onlinemektep.org/schedule/24.01.2022/lesson/828775ec-eff5-449b-a31d-b337c8e68338
|
||||||||||||||||||||
|
ҚБ «Onlinemektep» тапсырмаларын орындатады,бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
ҚБ тапсырмалары (Онлайн мектептегі жаттығулар)
5.Табиғи хоронимдердің ішінен таңдауыңыз бойынша үшеуінің мағынасын түсіндіріп, транслитерациясын орыс және ағылшын тілінде ұсыныңыз:
|
|
https://onlinemektep.org/schedule/24.01.2022/lesson/828775ec-eff5-449b-a31d-b337c8e68338 Слайд.Таратпа қағаздар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. «Ментиметр» бағдарламасы арқылы оқушыдарға сілтеме арқылыберілген сұраққа жауап алады
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. Үйге тапсырма береді
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Оқушылар жіберілген сілтемені ашып, жауап жазады
Оқушылар «Онлайн мектептегі» бүгінгі күн бойынша берілген тапсырмаларды аяқтап келу
|
Мұғалім оқушыларды бағалайды |
Интербелсенді тақта, ұялы телефон
https://onlinemektep.org/schedule/24.01.2022/lesson/828775ec-eff5-449b-a31d-b337c8e68338
|
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы |
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
|
|
||
Жалпы баға: Сабақта қойылған сабақ мақсаты мен оқу мақсаттарына жеттім. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нен ібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|