"Ақмола облысы  білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Уленты отдела  образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дүние тану пәнінен ашық сабақ 2 сынып

22.01.2020

Тексерді оқу ісінің меңгерушілері:                                                   Сабырова Г.К.

                                                                                                              Алиманов А.Ж.

 

Пәні: Дүниетану

Мектеп:  «Өлеңті орта мектебі»  КММ

 

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:  "Менің мектебім"

Күні: 19.11.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Шокаева Айсулу Тулегеновна

Сынып:  2  «А»

Қатысқандар : 13

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Біздің сынып

Осы сабақта қол жеткізі-летін оқу мақсаты  (ОБ сілтеме)

2.1.2.4 Өз сыныбының ұжымын сипаттау

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну, қолдану.

Сабақ мақсаттары:

 

 

1. Сынып ұжымы жайлы білу.

2.Сыныптастарымен қарым-қатынас жасауды үйрену.

3.Сынып ұжымындағы әдептілік ережелерімен танысу.

Бағалау критерийлері:

 

1. Сынып ұжымы жайлы біледі.

2.Сыныптастарымен қарым-қатынас жасауды үйренеді.

3.Сынып ұжымындағы әдептілік ережелерімен танысады.

Тілдік  мақсат:

 

 

Өз ойын еркін білдіру, диалогке қатысу, өз  сыныптастары  арасындағы қарым-қатынас туралы әңгімелей алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: сынып, сы-ныптас, ұжым, омоним, құрметтеу, достық, батылдық, сүйіс-пеншілік, мейірімділік, қайырымдылық, еңбексүйгіштік.

Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

-Сынып деген не? Осы сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

-Ұжым сөзін қалай түсінесіңдер?

-Сыныптастар деген кімдер?

-Сынып ұжымы  қандай әдептілік ережелерін сақтау керек?

Құндылықтарды дарыту:

Құрмет, ынтымақтастық, адамгершілік, жауапкершілік, еңбексүйгіштік.

Пәнаралық байланыстар:

Қазақ тілі,  әдебиеттік оқу, музыка

Алдыңғы меңгерілген білім:

Сынып, сыныптас сөздері  жайлы, олардың қарым-қаты-настары туралы  білімдерін  тиянақтау.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-ланған  кезеңдері

            Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

       Ресурстар

 

Сабақтың басы

1 мин

 

 

 

 

 

6 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру

 «1, 2, 3» өлеңін  айту.

1, 2, 3.

Сынып іші тып-тыныш,

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз.

 

Үй тапсырмасын тексеру:

29-31 бет *Мектеп ережелері* оқу, мазмұндау.

 

«(Ұ) «Ашық микрофон» әдісі  арқылы  *Мектеп ережелері* тақырыбы туралы білімдерін тиянақтау.

-Мектеп қандай орын?

- Неліктен мектепті қоғамдық орын дейді?

- Мектепте қандай ережелерді сақтау керек?

-Сабақ кезіндегі ережелерді атау.

-Парта отыру ережелерін атау.

-Үзіліс кезіндегі ережелерді атау.

-Айтылған мектеп ережелеріне көңілдерін тола ма?

-Қандай толықтырулар енгізуге болар еді?

-Мектептегі тәртіп ережелерін сақтамаса не бола-ды?

Оқушылар сұрақтар айналасында микрофонды алып, өз ойларын еркін айтады, ортақ қорытынды шығарады. Яғни, мектепте тәртіп болмаса, сапа-лы білім мен тәрбие де болмайды.

ҚБ  мақтау сөздер

 

Бейнефильм көру   *Біздің сынып*

 Тамашалаған  бейнежазба жайлы не айтуға ?

  • Сабақтың тақырыбын болжау.

 

Сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Сабақ тақырыбы: Біздің сынып

Мақсаты: 2.1.2.4 Өз сыныбының ұжымын сипаттау

 

  «1, 2, 3» өлеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Микрофон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

    бейнежазба

 

Сабақтың ортасы

 

 

          5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

         

 

 

 

 

         5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

          3 мин

        

          2 мин

 

(Т)  «Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша  өз позициясын жариялау керек. Топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар  алдында сөй-леп, топ ұстанымын жеткізеді.

 

1– топ.  - Сынып деген не?

2 – топ. - Ұжым деген не?

3 – топ. - Сыныптас деген кімдер?

-Оларды не біріктіреді?

Әр топтың жауабын  оқулықтағы берілген мәлімет-термен салыстыру.

Сөздік жұмыс.Қосымша мағлұмат

Сынып сөзі – омоним.

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді.

-жауаптарын салыстырады.

ҚБ мақтау сөздер

 

Оқулықпен жұмыс

(Ж) *Мен саған, сен маған* әдісі.Жағдаят шешу.

Суреттегі оқиғаларды талқыла.Бұл оқиғадан шығу-дың жолын ізде.

Дескриптор:

-оқиғаларды түсініп оқиды.

-оқиғаларды  шешу жолын табады.

ҚБ *Шапалақ*

 

(Т) Джигсо -1 әдісі

Мәтінмен жұмыс

Сынып ұжымындағы әдептілік ережелері оқу.

1-топ. Құрметтеу. Достық. Батылдық  (1-3 ереже)

2-топ. Сүйіспеншілік. Мейірімділік. (4-5 ереже)

3-топ. Қайырымдылық. Еңбексүйгіштік. (6-7 ереже)

Дескриптор:

-ережелерді түсініп оқиды.

-әдептілік ережелерін атайды.

ҚБ  мақтау сөздер

 

Сергіту сәті *Достар* әні

 

Дәптермен жұмыс           ҚБ   тапсырмалары

Саралап оқыту тәсілі

А-деңгей. Мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, сәйкестендір.

 

Дос жылатып айтады,                   100 досын болсын.

 

 

Дос басыңа қарайды,           дұшпан аяғына қарайды.

 

100 теңген болғанша,         дұшпан күлдіріп айтады.

 

В-деңгей. Гүл күлтелеріне өз сыныбыңның ұжы-мын  сипаттайтын  сөздер жаз.

 

 

 

С-деңгей. *Біздің сынып* тақырыбына шағын әңгіме жазу.

 

Дескриптор:

-мақал-мәтелдердің жалғасын тауып, сәйкестенді-реді.

- өз сыныбың  сипаттайтын  сөздер жазады.

-*Біздің сынып* тақырыбына шағын әңгіме жазады.

ҚБ  мақтау сөздер

 

Қорытындылау.

-Сынып , ұжым, сыныптастар дегеніміз не?

-Біздің сыныпты  тату сынып деп  айтуға болама ?

-Сынып ұжымы  қандай әдептілік ережелерін үнемі есте сақтау керек?

Үй жұмысы: 32-33 бет оқу, мазмұндау.

Бағалау  *Бағдаршам * әдісі

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дүниетану оқу-лығы   32-33 бет

 

    

 

 

   

   Кішкене доп

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

    аудиожазба

 

 

 

 

 

 

   

Дәптер, қалам,

қарындаш.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 757


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст