Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Соспанова Ж.С.
Тобы: «Балдырған»
Өткізген мерзімі: 19.04.2019
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Аппликация
Тақырыбы: «Жәндіктер (Қаңқыз)»
Мақсаты: Қаңқыз және оның өзіне тән белгілері мен таныстыра отырып әдемі жапсыру үйрету; Ұсақ қол қимылдарын, есте сақтау қабілеттерін, тілін дамыту; Жәндіктерге деген қамқорлық сезімдерін ояту, балаларды ұқыптылыққа, еңбекке тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: Жәндіктер туралы топтама көрсету, қаңқыздың суреті, желім,ермексаз,тақтайша, сулы орамал;
іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Амандасу: Біз жақсы баламыз, Өсті ақыл санамыз. Қонақтармен алдымен , Амандасып аламыз. Сәлеметсіздер ме,қонақтар! Шаттық шеңбері: Біз әдепті баламыз, Шаттық әнге саламыз. Би билейміз дөңгелеп, Біз өнерлі баламыз. |
Амандасады.
Балалар шаттық шеңберін жасайды |
Ұйымдастыру-іздестіру
|
-Балалар,қазыр қандай жыл мезгілі ?Көктем де қандай өзгерістер болады? -Көктемде қаншама жәндіктер пайда болады.Себебі күн жылына бастайды. Балаларға жәндіктердің түрлері, тыныс-тіршілігі туралы мәлімет беру. (Көбелектер,инелік, аралар, қаңқыздар, т.б.) -Балалар мынау – қаңқыз. Оның бізге тигізетін зияны жоқ, оны қолға ұстасақ өрмелеп жүреді. Ол қанаттарын жайып ұшады. -Қаңқыз қайда мекендейді? -Қаңқыздың дене мүшелерін атаңдар. -Балалар біз бүгінгі сабағымызда қаңқызды жапсырамыз. -Қаңқыздың түсі қандай екен балалар? Сергіту сәті: Қәне қанат жасайық, Көбелекке ұқсайық. Көбелек болып ұшайық, Ұшып,ұшып алайық. Қауыпсыздық ережені естеріне түсіру: Қаңқыз жапсыру жасалу жолы: 1.Денесін жабыстырамыз 2.Басын жабыстырамыз. 3. Мұршасын жасау .
Саусақ жаттығу: Бала,бала,балақан, Кәне қайсы алақан. Саусақтарым әйбәт, Білай,білай ойнат.
4. Қызыл түсті қанатарын жабыстырамыз. 5. Ақ ермексазбен көздерін жабыстыру. 6. Қара ермексаздан бірнеше ұсақ дөңгелекшелер жасаймыз.
|
-Көктем Балалар мұқият тыңдайды.
-Қызыл түсті, үстінде қара дақтары болады.
Балалар педагогтің айтқанына орай қимыл-қозғалыстар жасайды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорытындылау. Сұрақ-жауаптар.Марадақтау.
|
Балалар сұрақтарға жауап беруге тырысады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қаңқыздың жәндікке жататындығын;
Игереді: Қаңқызды табиғи материалды пайдалана отырып жабыстыру;
Меңгереді: Қаңқыз шөпте мекендейтінін;