Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
Мектеп: Өлеңті ОМ |
||||
Сабақ: 14.02.20 |
Мұғалімнің аты-жөні: Рахимова Н.М. |
||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Ондық бөлшектерді көбейту |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.28 ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар: -қолданбалы есептер шығарғанда ондық бөлшектерді көбейтуді пайдалана алу. |
||||
Бағалау критерийлері |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Ондық бөлшекке қолданылатын амалдардың алгоритмін түсіндіреді Лексика және терминология:
|
||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
слайд |
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту; |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 3 мин
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылар назарын аудару. Қызығушылықты ояту: «Миға шабуыл» кезеңі. Интербелсенді тақтада берілген логикалық тапсырма шешу. Жауабы :13 Топқа бөлу. «Ұнағанынды таңда» тәсілі. Нұсқау: оқушылардың санына сәйкес ауылдың аттары жазылған карточкалар дайындалады. Әр оқушы қарамай кез келген карточканы алады. Әрқайсысында 4 және 5 оқушы болатын 5 топ құрылады.
Үй жұмысын тексеру. « +,- » әдісі. Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім есептердің жауаптарын айтады, ал оқушылар көршілерімен алмасып есептерді сол жауаптармен сәйкестендіреді. + - таңбалары қойып, бас бармақ әдісі арқылы бағалайды. |
слайд
Слайд
|
|||
Сабақтың ортасы
Қолдану (5 мин)
3 мин
2 мин
19 мин
2 мин
|
Топтық жұмыс. Практикалық сабақ. «Адасқан сандар» Әр топ 3 тапсырмадан ондық бөлшектерді көбейтуді орындап, соған сәйкес жауабын табады. Сол жауапқа сәйкес жасырылған сөзді тауып бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады. Жасырылған сөз – Абай Құнанбайұлы. Бағалау. Мадақтама. Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Тақтамен жұмыс. «Сандар сөйлейді». Абайдың өмірі мен шығармашылығына шолу. Әр топқа 5 есеп беріледі. Әр топтан бір оқушыдан шығып тақтаға орындайды. Қалған оқушылар дәптерге орындайды. Оқушылардың жауаптарын тексереді.
212,5 · 0,8 = 170 өлеңі 37,5 · 1,2 = 45 қара сөзі 512,5 · 3,6 = 1845 жылы дүниеге келген 437,5 · 0,4 = 175 жыл толды 761,6 · 2,5 = 1904 жылы дүние салған
Сергіту сәті. «Желсіз түнде жарық ай» интерактивті тақтада өлең айту. Топтық жұмыс. «Өлең сөздің патшасы, сөз сарасы» Абайдың туған жерінен келген сәлемдеме. Абай Құнанбайұлы қайда дүниеге келді? Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3; 0,9 · 55,6; 6,25 · 1,6; 40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5; 0,3 · 20,4; 0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6; 91,5 · 0,9; 40,4 · 5,5; 5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3; 54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7; 3,52 · 0,2.
Пайда ойлама 5, ар ойла, 92,92 Мен 5 жазбаймын 92,92 өлеңді 50,04 ермек үшін 10, Интернатта 5 оқып жүр 92,92 Білімдіден 5 шыққан 92,92 сөз 50,04 Күшік 5 асырап 92,92, ит 50,04 еттім 10, Бағалау. Мадақтама (мұғалім). Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Жеке жұмыс. карточкамен жұмыс. мәтін есеп шығару. Абай Жидебай қыстауына атымен 12,8 км/сағ жылдамдықпен 1,5 сағатта қандай қашықтыққа жүріп өтеді? Бағалау дескрипторлары:
|
карточка
|
|||
Сабақтың соңы
2 мин |
Үй жұмысы. № Рефлексия «Досыма хат» әдісі. 1.Сіз бүгін сабақтан не үйрендіңіз? 2.Сабақ бойынша қандай сұрақтарыңыз бар? 3.Қай тапсырманы орындағанда қиындықтар болды?
|
|
|||
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3;
0,9 · 55,6; 6,25 · 1,6;
40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5; 0,3 · 20,4;
0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6; 91,5 · 0,9;
40,4 · 5,5; 5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3;
54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7; 3,52 · 0,2.
военный 222,2 ар ойла, 92,92 артық 0,81
оқалы 65,94 артық білуге 10. ғылым 0,1
кітапта, 6,12 пайда ойлама 5, көруге 82,35.
қызмет 31,13 іздеме 4,38, киім 465,85
ерінбей 4,1 киюге 0,704. оқып 1553,42 талап қыл 50,04
Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3; 0,9 · 55,6; 6,25 · 1,6;
40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5; 0,3 · 20,4;
0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6; 91,5 · 0,9; 40,4 · 5,5;
5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3; 54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7; 3,52 · 0,2.
өлеңді 50,04 ермек үшін 10, үшін 0,704. бермек 465,85 жоқ-барды 0,81,
термек үшін 6,12. орамды 222,2,
көкірегі 4,1 сезімді1553,42, тілі 82,35
жаздым 31,13 үлгі 4,38 жастарға 65,94
жазбаймын 92,92 ертегіні 0,1 мен 5
Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3;
0,9 · 55,6; 6,25 · 1,6;
40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5;
0,3 · 20,4; 0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6;
91,5 · 0,9; 40,4 · 5,5;
5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3;
54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7;
3,52 · 0,2.
интернатта 5 бейне 6,12 қуанар 31,13 қолдың 4,1
қазақ баласы – 10 жаңа өспірім 0,81, көкөрім 0,1,
саласы 1553,42. ойында жоқ 65,94
білді деп 222,2, талай 50,04
ата-анасы 4,38, шариғатқа шаласы 0,704.
олардың 465,85 оқып жүр 92,92 балам закон 82,35
Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3; 0,9 · 55,6;
6,25 · 1,6; 40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5;
0,3 · 20,4; 0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6;
91,5 · 0,9; 40,4 · 5,5;
5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3;
54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7; 3,52 · 0,2.
нұрын 6,12, тыңдамас 465,85
талаптыға 10 болсын 0,81 кез 0,1.
сөз 65,94 сырын 4,1 ол баяу 0,704.
көкрегінде 82,35 болсын көз 222,2. білімдіден 5 жүрегі – айна 31,13, сөз 50,04
көңігі – ояу 4,38, шыққан 92,92 көруге 1553,42
Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.
31,25 · 0,16; 40,4 · 2,3; 0,9 · 55,6; 6,25 · 1,6;
40,5 · 0,02; 0,2 · 0,5; 0,3 · 20,4;
0,5 · 8,2; 30,7 · 50,6; 91,5 · 0,9;
2,7 · 0,3; 5,66 · 5,5; 0,6 · 7,3; 54,95 · 1,2; 60,5 · 7,7;
асырап 92,92, ит 50,04 атты 465,85.
балтырымды 0,1 ол 0,81 үйреттім 82,35,
мерген 31,13 еттім 10, қанатты 6,12.
болды 4,38, мені 65,94 біреуге 4,1
күшік 5 мылтық 1553,42 ол 0,81
Есепті шығарып, соған сәйкес жауаптарды таңдау арқылы Абайдың өлең шумақтарын құрастырып, бізге оқып бересіңдер.