"Ақмола облысы  білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Өлеңті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі 
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села  Уленты отдела  образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және түрлері" атты коучинг

20.02.2020

   Коучингтің тақыpыбы

Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және түрлері

   Коучингтің мақсаты

Тиімді ұсынылған кері байланысты  маңыздылығын ұғынады, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар алады

 Күтiлетін нәтижeлер:

Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады.

      Түйiнді идеялар:

Заманауи бiлім саласындағы қаpқынды даму кезеңiндегі мұғалiмдерге қойылатын жаңа талаптар жөнiндегі түсiнігін қалыптастыру

Оқыту әдiстері мен модульдер:

Оқыту үшiн бағалау  және оқyды бағалаy,

Ақпараттық – коммуникациялық технология,

Сын тұрғысынан ойлау ,

Оқытудағы басқару және көшбасшылық,

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

1.  топтық жұмыс

2. жұптық жұмыс

Тапсырмалар:

Топтың жұмыс істеу ережесін құрастыру,  оқу үдерісіндегі  оқыту үдерісіндегі кері байланыстың тиімділігін тұжырымдамалық картаға салу, сергіту сәті, жұппен жұмыс, рефлексия.

                                                                                            

 

Сабақтағы іс-әрекеттер

 

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Ресурстар

Жағымды атмосфера қалыптастыру. «Сағат бойынша дос»

(2 мин)

Ынтымақтастық орнату

Сағат таратып береді. Тілшелер бойынша тапсырмаларды айтады. 

Сағаттың тілшелеріне әріптестерінің атын жазады, тілшелер бойынша тапсырмаларды орындайды.  

Слайд

Сағат суреттері

Мұғалімдерді топқа бөлу

«Сельфи»

(2 мин)

 

 

Мұғалімдерге ұялы телефондармен шығып, сельфи жасауға ұсыныс жасайды.

Ұялы телефонмен жеке , жұппен, үш – үштен , төрттен сосын бес – бестен сельфиге түседі. Соңғы сельфи бойынша топқа бөлінеді. Топ ережесін құрады.

Ұялы телефон

«Ой қозғау»

(5 минут)

 

Сұрақтар қояды

  • Қалай ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс деген не?
  •  Кері байланыстың мақсаты не?
  • Сабақта кері байланыс жүргізу керек пе?
  • Кері байланыстың қандай түрлерін білесіздер?

кері   байланыстың тиімділігі, қажеттілігі  жайлы бір — бірімен ойларымен бөліседі

 

Теңгерім дөңгелегі

(1 минут)

Параққа сызылған шеңбер береді.

 

 

 

Кері байланыс туралы білімі қаншалықты деңгейде екенін шеңбердің бөліктерін бояу арқылы көрсетеді.

 

Таныстырылым

(5 минут)

Кері байланыс туралы слайд көрсетеді

«Инсерт» әдісінің көмегімен қажетті мәліметтерді түртіп алады.

Слайд

«Кері байланыс түрлері»

Топтық жұмыс

«Тұжырымдамалық карта»

 ( 15  мин )

Мәтіндерді топтарға таратып береді, бағыт береді, бақылап отырады.

 

 

 

 

 

  1. топ «Тиімді кері байланыс»
  2. топ «Тиімсіз кері байланыс»
  3. топ «Позитивті кері байланыс»
  4. топ «Нашар кері байланыс»

Тұжырымдамалық картасын қорғайды.

А3 парағы , маркер, мәтін жазылған парақ

«Екі жұлдыз, бір тілек»

(1 минут)

Бағыт береді

Топтар бірін – бірі бағалайды.

 

Кері байланыс беруге арналған тапсырма

(10 мин)

  1. Оқушы жұмыстары және оларға берілген кері байланысты береді.
  2. Кері байланыс жасауға оқушы жұмыстарын ұсынады.
  1. Кері байланыс түрлерін анықтайды, талдау жасайды.
  2. Кері байланыс жасайды, түсіндіреді

 Оқушы жұмыстары

«Галареяны шарлау»

(2 минут)

Бағыт береді, ұсыныс жасайды.

Галареяны шарлау арқылы басқа топтардың жұмысын толықтырады, ұсыныс жазады.

Әр топқа әртүрлі маркер

«Сиқырлы қобдиша» әдісі

(5 минут)

Кері байланыс тақырыбы бойынша сұрақтар дайындатады.

Әрбір қатысушы тақырып бойынша сұрақ дайындап, қобдишаға салады. Барлығы салып болғаннан кейін қобдишадан сұрақтар алып жауап береді.

Қобдиша

Бағалау

«Қол шапалақ»

Бағалау ережесін түсіндіреді

Сұрақтың иесі жауап дұрыс болса қол шапалақтайды

 

Рефлексия пирамидасы

(3мин)

 

 

  1. Мен үйренген төрт мәлімет
  2. Мен бұрыннан білген үш мәлімет
  3. Мен көбірек білгім келетін екі мәлімет
  4. Есте сақтау керек бір маңызды мәлімет

Пирамида

Кері байланыс

(1 минут)

Бағыт береді

Коучинг нәтижесінде кері байланыс туралы білімінің қаншалықты деңгейде болғанын шеңбердің бөліктерін бояу арқылы көрсетеді.

 

 

 

   

 

 

Просмотров: 898


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст