Коучингтің тақыpыбы |
Сабақ беру үдерісіндегі кері байланыстың маңыздылығы және түрлері |
|
Коучингтің мақсаты |
Тиімді ұсынылған кері байланысты маңыздылығын ұғынады, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар алады |
|
Күтiлетін нәтижeлер: |
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады. |
|
Түйiнді идеялар: |
Заманауи бiлім саласындағы қаpқынды даму кезеңiндегі мұғалiмдерге қойылатын жаңа талаптар жөнiндегі түсiнігін қалыптастыру |
|
Оқыту әдiстері мен модульдер: |
Оқыту үшiн бағалау және оқyды бағалаy, Ақпараттық – коммуникациялық технология, Сын тұрғысынан ойлау , Оқытудағы басқару және көшбасшылық, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
1. топтық жұмыс 2. жұптық жұмыс |
Тапсырмалар: |
Топтың жұмыс істеу ережесін құрастыру, оқу үдерісіндегі оқыту үдерісіндегі кері байланыстың тиімділігін тұжырымдамалық картаға салу, сергіту сәті, жұппен жұмыс, рефлексия. |
Сабақтағы іс-әрекеттер
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
Жағымды атмосфера қалыптастыру. «Сағат бойынша дос» (2 мин) |
Ынтымақтастық орнату Сағат таратып береді. Тілшелер бойынша тапсырмаларды айтады. |
Сағаттың тілшелеріне әріптестерінің атын жазады, тілшелер бойынша тапсырмаларды орындайды. |
Слайд Сағат суреттері |
Мұғалімдерді топқа бөлу «Сельфи» (2 мин)
|
Мұғалімдерге ұялы телефондармен шығып, сельфи жасауға ұсыныс жасайды. |
Ұялы телефонмен жеке , жұппен, үш – үштен , төрттен сосын бес – бестен сельфиге түседі. Соңғы сельфи бойынша топқа бөлінеді. Топ ережесін құрады. |
Ұялы телефон |
«Ой қозғау» (5 минут) |
Сұрақтар қояды
|
кері байланыстың тиімділігі, қажеттілігі жайлы бір — бірімен ойларымен бөліседі |
|
Теңгерім дөңгелегі (1 минут) |
Параққа сызылған шеңбер береді.
|
Кері байланыс туралы білімі қаншалықты деңгейде екенін шеңбердің бөліктерін бояу арқылы көрсетеді. |
|
Таныстырылым (5 минут) |
Кері байланыс туралы слайд көрсетеді |
«Инсерт» әдісінің көмегімен қажетті мәліметтерді түртіп алады. |
Слайд |
«Кері байланыс түрлері» Топтық жұмыс «Тұжырымдамалық карта» ( 15 мин ) |
Мәтіндерді топтарға таратып береді, бағыт береді, бақылап отырады.
|
Тұжырымдамалық картасын қорғайды. |
А3 парағы , маркер, мәтін жазылған парақ |
«Екі жұлдыз, бір тілек» (1 минут) |
Бағыт береді |
Топтар бірін – бірі бағалайды. |
|
Кері байланыс беруге арналған тапсырма (10 мин) |
|
|
Оқушы жұмыстары |
«Галареяны шарлау» (2 минут) |
Бағыт береді, ұсыныс жасайды. |
Галареяны шарлау арқылы басқа топтардың жұмысын толықтырады, ұсыныс жазады. |
Әр топқа әртүрлі маркер |
«Сиқырлы қобдиша» әдісі (5 минут) |
Кері байланыс тақырыбы бойынша сұрақтар дайындатады. |
Әрбір қатысушы тақырып бойынша сұрақ дайындап, қобдишаға салады. Барлығы салып болғаннан кейін қобдишадан сұрақтар алып жауап береді. |
Қобдиша |
Бағалау «Қол шапалақ» |
Бағалау ережесін түсіндіреді |
Сұрақтың иесі жауап дұрыс болса қол шапалақтайды |
|
Рефлексия пирамидасы (3мин) |
|
|
Пирамида |
Кері байланыс (1 минут) |
Бағыт береді |
Коучинг нәтижесінде кері байланыс туралы білімінің қаншалықты деңгейде болғанын шеңбердің бөліктерін бояу арқылы көрсетеді. |
|