«Әдеби алаң» саяхат сабағы
Мақсаты: тілдің ұлттық құндылықтарын анықтап, қазақ елінің ағартушы ақын-жазушылар мәртебесін балалар үшін маңызды екенің түсіндіру, ойната отырып ойландыру.
Барысы:
І. Екі командаға да бір мезгілде карта ұсыну.
ІІ. Тапсырмалардың түрлері мен шарттарын таныстырып, түсіндіру.
ІІІ. Қазына тапқан топтарды марапаттап, мадақтау. (оқушыларға қазынаның түпкі мағынасы ақша, алтын, бағалы заттар емес, тіл әдебиет, тарих рухани байлық екенің түсіндіру.
І топ тапсырмалары.
|
|
Кітап – оқығандікі, білім – тоқығандікі. |
|
|
Ана тілім – дана тілім
|
Арқаның кербез сұлу Көкшетауы,
Дамылсыз сұлу бетін жуған жауын. өлең жолдарын жалғастыр және қай ақынның өлеңі екенін анықта. (Сәкен Жүнісов)
Жан-жақтан ертелі-кеш бұлттар келіп,
Жүреді біліп кетіп есен-сауын. (Сәкен сейфуллин)
ІІ топ тапсырмалары
|
|
Еңбек етсең ерінбей , тояды қарның тіленбей. |
|
|
(122 +252)*2 + 307=….
Бұл есептің жауабы қай ақынның туған жылына сәйкес келеді?
Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат
Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат,
Екі түрлі нәрсе ғой сыр мен сымбат.
Арзан, жалған күлмейтін, шын күлерлік
Ер табылса, жарайды қылса сұхбат.
Кейбіреу тыңдар үйден шыққанынша,
Кейбіреу қояр құлақ ұққанынша.
Сөз мәнісін білерлік кейбіреу бар,
Абайлар әрбір сөзді өз халынша.
Шын көңілмен сүйсе екен, кімді сүйсе,
Бір сөзімен тұрса екен, жанса-күйсе.
Қырмызы, қызыл жібек бозбалалар
Оңғақ бұлдай былғайды, бір дым тисе.
Өлеңнің жалғасын айт және кімнің өлеңі екенін анықта.
(15 қараша 1894, облысы, Бейімбет Майлин ауданы - 10 қараша 1938) кім жайлы ақпарат? (Б. Майлин)